Pagina's

7 aug 2013

Shoplog bazaar Beverwijk (zwarte markt) ♥

Heyy, ik ben een tijdje geleden voor de eerste keer naar de bazaar in Beverwijk geweest (beter bekend als de zwarte markt). Voor de mensen die hier niet bekend mee zijn; het is eigenlijk een enorme markt. Met allemaal verschillende hallen denk aan technologie hal, verzorgingshal. Ze verkopen er ook enorm veel kleding. Je moest wel entree betalen en dat was ongeveer 2.60 volgens mij. Wil je nog meer over de bazaar weten klik dan hier om naar hun site te gaan.





Als eerste heb ik een nieuwe mascara gekocht, mijn zus heeft deze altijd dus die wou ik een keer uitproberen. Het is de Maybeline the colossal volum express waterproof mascara. Ik heb expres eentje die nog in de verpakking zat gekocht, ik weet niet ik heb liever dat ietst nog in de verpakking zit inplaats van dat mensen het open hebben gemaakt. De mascara was 5 euro maar het verschilt per kraam, andere kramen was hij 8 euro dus je moet altijd even verder kijken voordat je iets koopt. Ik heb hem thuis vergeleken bij eentje uit de winkel en ze zijn precies hetzelfde en hij doet het perfect!


Dan heb ik jaja Beats gekocht! Het zijn geen echte natuurlijk maarja dat kan ook niet voor 15 euro ;) Ze doen het eigenlijk heel goed, ik heb geen echt beats dus ik heb het niet kunnen vergelijken maar ik vind het geluid zo mooi! Je ziet opzich wel dat ze nep zijn want wat normaal ijzer of alluminium is ofzo is plastic, ook aan de zijkant waar de rode b staat is plastic. Maar ach ik vind het lekker voor thuis ik ga toch niet met zo een ding om mijn nek lopen :)


Dan een plastic screen protector voor mijn mobiel, ik heb mijn mobiel nog niet zo lang dus daarom wil ik hem goed beschermd hebben. Hij was 3 euro, maar ergens anders zag ik hem voor 1 euro liggen hij is verder prima wel veel bubbeltje en hij plakt aan de zijkanten niet helemaal goed maarja mijn mobiel is beschermd.


Dan een flip over hoesje voor mijn mobiel in een beetje een candy roze kleur. Zo ziet het eraan de binnenkant uit. Je moet je mobiel er zeg maar in klikken, de buitenkant is verder gewoon roze en zit dan met een magneetje vast zodat hij niet de hele tijd opengaat. Deze was 7 euro.

Dit was mijn shoplog ik hoop dat je jullie het leuk vonden zet bij de comments wat je ervan vond! x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten