Pagina's

16 jul 2013

Collective shop haul ♥

Hey,
Ik ben vandaag naar de stad geweest met een vriendin, en heb wat dingetjes gekocht. Het is niet echt heel veel maar ik wilde het toch nog even laten zien. Ik heb dus bij verschillende winkels gekocht en daarom dus 'collective shop haul'.
Ik heb o.a. geshopt bij Yoshe, Action en H&M.
Klik verder om te zien wat ik gekocht heb!






















Als eerst gingen we naar de H&M, omdat daar nog steeds sale was wilden we daar even kijken en daar heb ik een groen shirtje vandaan. Deze was €5.
















Bij ons in de stad zit er een winkel en die heet Yoshe, maar eigenlijk noemt iedereen het de 7 euro winkel.
Het is een winkel die fijne kleding verkoopt voor een redelijke prijs. Ik heb bij die winkel een broek gekocht, want ik besefte me laatst dat ik dus eigenlijk geen spijkerbroek heb (?). Ik draag altijd legging broeken. 

Hier ziet hij er wat appart uit dus ik heb hem voor jullie even aangetrokken.

met mijn Jordans (hoge schoenen)                 lage schoen en dichtbij                                 lage schoenen en veraf

Deze kostte €18.

Toen wilde ik nog even heeel snel kijken of catrices al in de kortingsbak lag, want zoals jullie misschien al weten gaan er een aantal producten uit het schap. Maar nee. Nog niet. Wel heb ik twee kwasten meegenomen van Essence. De blush en powder brush.
Ik wilde ze al lang kopen maar elke keer deed ik het niet. Waarom weet ik ook niet :). Maar nu eindelijk heb ik ze! 
Ik heb ze natuurlijk ook al even uitgeprobeerd en ik vind ze super fijn! Ze zijn zacht en brengen fijn aan!

Als laatst zijn we nog langs de Action gegaan want ik zag op de site dat ze weer blushes verkochten!
En zoals jullie zien heb ik die gekocht! Het is een vierkante en dat verwachtte ik niet van Action. Ik vind de verpakking beter eruit zien dan die ronde. Het is de kleur 862 Rose. Verder heb ik nog een back-up van de Demak-up oogmakeup remover gehaald, want die vind ik gewoon super fijn! Ook bevielen me de nepwimpers erg goed en ik dacht, waarom niet, dus ik  heb een tweede pakje gekocht. De blush is €0,99 , wimpers €0,89  en de oogmakeup remover is €0,99. 

Dit was mijn shoplog en als jullie een review willen over de blush of kwasten laat het dan weten en dan komt hij over een paar dagen online!
Lots of love ♥


Geen opmerkingen:

Een reactie posten