Pagina's

2 jul 2013

Pink nails with white spots!

Hoii
Vandaag gaan we eindelijk volop bloggen, en ik dacht, we beginnen gelijk met een nagellak tutorial.
Ik ga een hele simpele 'nagellook' maken. Roze met witte stippen. Een lekker zomers kleurtje maar toch net iets specialer! Kijk verder voor wat je nodig hebt en hoe je het moet maken!


Zoals ik dus al zei is het een simple nailart, maar je hebt wel twee dingetjes nodig:
* een kleurtje naar keuze
* een witte spuit verf (of natuurlijk een ander kleurtje)
De witte spuitverf kan je eigenlijk overal kopen, maar de mijne is van de Action en is rond de  €2,80.


Als eerst lak je je nagels een leuk kleurtje. Ik gebruik een Catrice lakje genaamd C02 PICKED CHERRY BLOSSOMS. Dit is een mooi roze lakje, met een goude ondertoon, maar helaas is hij niet meer te koop want het was een limited edition van de lijn NEO GEISHA. Het kwastje van de nagellak vind ik trouwens heel erg fijn. 

Lak hier dus mee je nagels tot het goed dekkend is.
Als je daarmee klaar bent, ga je naar een plek waarvan je zeker weet dat het misschien vies mag worden (dus niet in de huiskamer!) en pak de spuitbus erbij. Je houd de spuitbus ongeveer 15 cm van je nagel af en drukt de knop (?) zachtjes in. Je zult zien dat er spetters verf uitkomt.

Eigenlijk ben je nu al klaar, je hebt dus nu op al je nagels, roze met witten stippen! Maar het kan zijn dat ook je hand onder zit met witten stippen, doe wat nagellak remover op een wattenschijfje en haal die over je hand heen en weg zijn de stipjes!

Het ziet er leuk uit, wel moet je nog even een topcoat aanbrengen.


Dit is het resultaat:

Ik hoop dat jullie dit een leuke nailart vonden!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten