Pagina's

31 aug 2013

Vichy Normaderm reinigingsgel

Hey,
Vandaag hebben we weer eens een review voor jullie.
Zoals jullie in dit artikel al hebben kunnen lezen, hebben wij een pakketje opgestuurd gekregen.
In dat pakketje zat onder andere de Vichy Normaderm reinigingsgel.
Die ga ik vandaag voor jullie reviewen!
Al een beetje nieuwschierig? Kijk snel verder!


We kregen dit product binnen en we hadden gelijk zin om het te gaan gebruiken!
In de afgelopen week heb ik dit dan ook gedaan. Wat ben ik enthousiast over dit product!
Geweldig!

Deep cleansing, no soap, paraben, alcohol. Wat een leuke informatie gelijk!
Dit zijn producten die je huid vet kunnen maken of juist heel erg uitdroogt en natuurlijk is grondige reiniging heel belangrijk!

In deze mooie, steriele, groene verpakking zit 100 ml.
Daar doe je ontzettend lang mee, want je hoeft maar een klein beetje te gebruiken.



De ingredienten lijst.

GEBRUIK:
Je maakt je huid nat, ik heb het nu even met mijn hand gedaan maar normaal zou je dat dus met je gezicht doen.
Dan doe je een drupje gel op je vingers (die gewassen zijn!) en dat wrijf je een beetje uit. Maak met ronddraaiende op je gezicht. Spoel het daarna af met water en klaar ben je! Ik gebruik dit om mijn gezichts makeup eraf te halen. Ook mijn oog makeup, het prikt niet. Daarna doe ik het nog na spoelen met een tonic op een watje. En dan is ALLES van mijn gezicht af!



Mijn huid voelt na gebruik een beetje trekkerig maar dan smeer ik er dag of nacht creme op.

Ik gebruik dit product 2 keer per dag, in de ochtend onder de douche en in de avond om mijn makeup eraf te halen.

Als jullie nog meer vragen hebben over dit product, laat het dan even weten!
www.vichy.nl www.skinpharma.nl

Loves


Geen opmerkingen:

Een reactie posten