Pagina's

25 okt 2013

Wat neem ik mee op: reis/logeren ♥

Hey,
Ik heb afgelopen zaterdag bij Iris gelogeerd. Toen dachten we dat ik misschien even kon laten zien wat ik mee had genomen in mijn make- up tasje. Dus in dit artikel lees je wat ik meeneem op reis\logeren!

 Mijn makeup zit in een tasje van de action, ik vind het niet echt mooi maar er past wel veel in!  Ik heb als ik echt op reis ga wel iets meer mee dan wat ik nu heb want ik ga maar 1 dagje weg. Ik vertel het in de volgorde van hoe ik het normaal doe. 

Ik begin natuurlijk met de basis:

- catrice ultimate moisture fresh skin makeup
- essence consealer 
- miss sporty smooth pressed powder
- catrice allround consealer pallette

dan door met de wenkbrauwen:


- hema werkbrauw potlood



- kiko 142
- eyeslipsface (elf) butter pecan
- max smokey eyes trio


- 2 in 1 eyeliner pen van essence
- elf eyeliner


op mijn boven wimpers:
- essence get big lashes triple three black mascara
- essence get big lashes volume boost waterproof mascara

en op mijn onderste wimpers, omdat die mascara een dun borsteltje heeft en voor de boven wimpers geen volume geeft:
- max mascara



- essence stay with me longlasting lipgloss 01
- miss sporty 20 striptease lipstick

Nu ga ik door naar de kwasten die ik meenem maar, zoals je dus hebt gemerkt heb ik geen blush en bronzer want die was ik vergeten. Maarja ik ging maar 1 dag weg en iris heeft ook wel wat ;)
dus de kwasten:


- essence powder/blush/bronzer brush
- action platte kwast
- hema blending/bol kwastje



Dit zit meestal in mijn tasje voor wat ik mee op reis neem! Natuurlijk verschilt het heel erg wat ik die dag draag en waar ik zin in heb. Ik vind het niet zo mooi om elke dag hetzelfde te dragen. Ik heb best wel veel meegenomen, want ik had nog geen idee wat ik die zondag met mijn make-up wilden gaan doen. Iris en ik wilde er ook nog wat van reviewen voor de site.

 x Noor





1 opmerking:

  1. Dat tasje van Qction ziet er echt enorm handig uit!
    Ik ben nog niet zo bekend met beautyblogs. Zijn dit nou de producten die je in het dagelijks leven gebruikt, of die je adverteert voor het merk?
    Sorry als het een domme vraag is... Hoe weet ik nu wie echt producten aanraadt omdat ze goed zijn en niet omdat ze betaald worden om ze te promoten?
    Ik vind je blog overigens erg leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen