Pagina's

27 jan 2013

mening ACTION Iris


Gister hebben we een filmpje geplaatst en we hadden het er toen over dat we over de smockey eye set make-up set van MAX zouden testen in een tutorial filmpje, maar we daar hadden we geen tijd voor dus we hebben het allebei apart getest en hier is mijn mening en van noor komt er ook nog op. enjoy!


MASCARA: Naar mijn mening is de mascara niet fijn. Je wimpers plakken helemaal
aan elkaar en het droogt niet, na tien minuten was het nog steeds nat. Maar als je de tijd
hebt is het best te doen.


OOGPOTLOOD: Ik vind het oogpotlood op zich wel oké. Maar hij is wel heel droog dus je kan niet heel mooi een lijntje boven je oog trekken. Maar als je het aan de binnenkant van je oog doet. is hij gewoon goed. Ook heel handig is de ingebouwde puntenslijper, echt superhandig.


OOGSCHADUW: De oogschaduw vind ik niet heel fijn hij geeft niet veel pigment. Hij blijft niet zo goed zitten, en hij is heel donker maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak.


Dit was mijn mening over de action smockey eye make-up set van MAX. Conclusie: voor de prijs van 1.59 is hij prima, maar ik zou het niet nog een keer kopen.

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten