Pagina's

27 jan 2013

mening ACTION noor

hoii!
als jullie de review van Iris al hebben gelezen, weten jullie ook waar mijn review over gaat, over het MAX Smokey Eye set van de Action.
aangezien we allebei niet zoveel tijd hebben dachten we dat het beter was dat we de mening niet in een filmpje zouden doen maar gewoon geschreven op het blog.







OOGPOTLOOD/EYELINER: de eyeliner die in het setje zit, vind ik erg fijn werken. ook vind ik het super handig dat er een puntenslijper in de dop zit. hij is mooi zwart en een beetje creamy. Alleen de eerste keer is die er grof, korrelig en droog. de tweede keer is die al wat smeuïger.

MASCARA: de mascara.. tjaa.. nee, het is het niet. er staat op de verpakking : DOUBLE LASH EFFECT.. daar is niet veel van waar.. hij geeft zwat af en dat is het. je wimpers gaan er niet mooi van krullen, ze blijven recht naar voren staan.

OOGSCHADUW: de kleuren (wit,bruin,zwart met glitter) vind ik mooi, alleen iets te donker. als je ze goed blend dan valt het wel mee, maar ik heb een lichte huidskleur dus zie je dat zwart heel erg. het applicatortje die er bij zit, werk slecht.

CONCLUSIE: ik vind het een fijn set, noujaa op een paar dingen na. de mascara, kan je ook los kopen maar ik zou hem echt niet op nieuw kopen. het oogpotlood vind ik erg fijn, ze verkopen ze ook los, dus die zou ik zeker opnieuw kopen. de oogschaduwset.. nee ik zou hem niet opnieuw kopen maar voor het hele set in elkaar voor €1,60 vind ik het prima.

xx

1 opmerking:

  1. Sorry hoor, maar een smokey eyes setje is altijd donker... :P

    Verder best wel veel spelfouten, iets om op te gaan letten?

    BeantwoordenVerwijderen