Pagina's

29 jan 2013

foundation + kwasten review

hoii ! wij waren naar de action geweest en heb ik heel veel dingen gekocht. onderanderen een foundation en kwasten. hieronder ga ik het voor jullie reviewen! kijk snel verder!!

 

FOUNDATION:

de foundation. ik vind hem prima. nouja als poeder dan hoor, niet als foundation. ik vind dat de foundation niet een echte foundation is omdat het niet goed dekt. hij is precies mijn huidskleur, maar iris huid is iets donkerder dus als zei het op doet lijkt ze op een lijk. niet echt mooi dus. maar ja zoals ik dus zij, ik vind het een goede poeder maar niet als foundation. verder vind ik de structuur fijn, en voor de prijs vind ik het een goede poeder. hij koste €1,-

















KWASTEN:

de kwasten vind ik erg fijn werken. in totaal zitten er 4 kwasten in en 1 borsteltje voor je wenkbrauwen en wimpers. er zit een grote blush/poeder kwast in, twee oogschaduw kwastjes en een lip pencil. ik vind vooral de grote kwast erg fijn werken voor de poederfoundation. in de twee oogschaduw kwastjes zit een soort blendingbrush, die vind ik voor mijn mening er goed werken. de haartjes vallen af en toe eruit, maarja je kan niet zoveel verwachten voor €1,30.






ik hoop dat jullie hier wat aan hebben gehad !

 

xx noor

  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten