Pagina's

2 feb 2013

Cupcakes♥


Heyyy

Ik heb vandaag Cupcakes gebakken van Dr. Oetker cupcakes compleet pakket aardbei.
Ik vond het echt suuuuuper handig want echt alles zit al in het pak (behalve de verse ingedienten natuurlijk:)) 
er zat in:

  • mix voor de cakejes
  • cake vormpjes
  • mix voor de topping
  • spuitzak voor de topping
  •  versiersels voor op de topping. 
 wat je zelf moest toevoegen:

voor de cakejes:                         
  •  2 eieren                                  
  • 100 gram boter
  • 75 milliliter melk
voor de topping:
  • 100 gram boter
  • 100 milliliter melk

De cupcakes zijn heel makkelijk te maken  want voor de cakejes gooi je de cakemix, de eieren, de boter en de melk  in een bak en dat mix je. Dan doe je het in de vormpjes,  en dan 22 minuten in de oven.

Wel voor dat je het gaat maken de gebruiksaanwijzing achter op het pak lezen!


Voor de topping moet je eerst de boter mixen en daarna  de melk en de toppingmix erbij gooien en dan nog even mixen en klaaaaar. En dan versier je het met de chocolade hagelslagjes die erbij zitten, ik heb ze zelf ook met wat prinses lillifee  versiersels versierd. 

Ik vond de cakejes heel leuk om te maken maar de smaak vind ik tegenvallen, tenminste ik hou er niet zo van. Want de topping is heel vettig door de boter en daarom werd ik er een beetje misselijk van. Dus niet te veel topping! want met  minder is het net goed. de cakejes zelf zijn wel yummie!




Taddaaaaaa mijn creaties ♥





Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
x Iris ♥







Geen opmerkingen:

Een reactie posten