Pagina's

2 feb 2013

diy;lipgloss maken





hoi!
Ik verveelde me vandaag heel erg.
Bleehh, na een tijd is er dan ook niets meer dat je kan opvrolijken..
Tjaa, tijd voor beauty-vloggers,en bloggers! Ik kwam veel diy's tegen en ik dacht misschien kan ik ook zoiets doen?
Er zat iets leuks tussen!
LIPGLOSS MAKEN!
okee, ik dacht moeilijk ofzo? maar nee het valt allemaal reuze mee!
ik zal jullie uitleggen hoe het moet.


wat heb je nodig?
-neutrale vaseline
-lippenstift
-lipgloss
-vaseline met kleur?
-stijltang
-stokjes/wattenstaafjes
-lepel
-potje

Wat moet je doen?
Warm je stijltang op tot die echt goed heet is.
Haal met de lepel, een schep uit de vaseline, en, als je die hebt, en schepje uit de vaseline 'rosy lips'.
Leg de lepel op de stijltang en wacht tot het gesmolten is, dit is je basislaag. Het ligt eraan hoe groot je potje is, maar ik gebruikte het potje van de nagellakremover pads, en dat is een best een  groot potje, dus je merkt dat het best weinig is. Doe nu was lipgloss (uit een tubbetje is het handigst) op de lepel, en leg dit ook op de stijltang. Als het genoeg warmte heeft gaat het dus smelten en giet het dan weer op de bassislaag. Als je het eenmaal in het potje hebt gedaan, droogt het dus heel snel dus als het fout is heb je pech. Haal elke keer als je je lepel door de vaseline ofzo haalt, even de lepel met de onderkant langs een papiertje ofzo, want je wilt niet dat je stijltang vol zit met vaseline. TIP: doe dat niet met een washandje want dat gaat er niet meer uit. Ga zo door tot je heel veel kleurtjes in het potje hebt. je kan ook een stukje van een lippenstift afhalen en smelten en er in laten druppelen, dan krijg je een heel leuk effect. om de stukkjes, lippenstift,vaseline,lipgloss sneller te laten smelten kan je met een wattenstaafje door het spul heen gaan, en roeren.
Ik vond het potje er erg saai uitzien dus heb ik het dekseltje gepimpt met nagellak, ik heb dat roze gedaan omdat de lipgloss die ik erin heb ook roze is.





Zo ziet mijn lipgloss eruit, lekker vrolijk met veel kleurtjes.

Ik zal, als deze op is, de volgende keer een filmpje maken!

Doeiii en bedankt voor het lezen!
x Noor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten