Pagina's

3 mei 2013

Deodorant Dove Silk Dry

heyy,

vandaag heb ik weer een review voor jullie.
dit keer over een deodorant van mijn zusje. Dove Silk dry.
ik stelde haar een paar vragen;
werkt hij goed?
ja, hij voorkomt nare luchtjes.
de geur?
is lekker sterk!
hoe duur en is die betaalbaar?
€2,64 , niet heel duur, best te doen.
vind je een roller handiger of een spuit flacon?
ik vind deze roller handiger want, hij is klein dus je kunt hem makkelijk meenemen en er komt gelijk meer uit dan een spuit flacon.
zou je het aanraden?
ja, maar het is niet één van de lekkerste geuren. je moet er van houden denk ik.
zou je het  nog een keer kopen?
nee, want ik wil best een andere geur proberen maar als er geen andere roller meer was, dan ja.

ik hoop dat jullie deze informatie nuttig vonden en zo ja laat het even weten!
xx

1 opmerking: