Pagina's

15 mei 2013

Maybelline New York 262 PINK BOOM

De naam zegt het al! Roze. Ik houdt van roze!!
Vandaag ga ik de Maybelline 262 PINK BOOM voor jullie reviewen. Het is een hele mooie roze nagellak, het is een soort baby (boom, vandaar de naam) roze.




Ik kocht deze omdat er een actie bij de kruidvat is. Koop 1 actie product en je krijgt een bioscoop kaartje erbij van 9.00 euro! Normaal zal ik Maybelline nagellak niet zo snel kopen, ik heb geen idee waarom maar meestal kijk ik naar de producten van Essence of Catrice, ik denk omdat deze producten sowieso goedkoper zijn. Maar, we hadden de kruidvat folder binnen en ik zag de actie en ik dacht, ik ga even kijken morgen. Uiteindelijk ben ik dinsdag naar de kruidvat gegaan en even gekeken in het assortiment van Maybelline en voor deze hele mooie baby roze nagellak gekozen.



Hij is van de Color Show lijn. Hij lakt heel erg fijn, ondanks dat het kwastje heel dun is. De kwaliteit/prijsverhouding is prima! Ik heb er 3,99 voor betaald dus het valt wel mee.
Ik wil zeker nog meer van deze kleurtjes in huis hebben!

De nagellak chipt niet heel snel maar je moet het echt goed laten drogen anders kan je het er als een plastic laagje ervan af halen, en dat is niet de bedoeling. De dekking is niet heel slecht maar, je moet er wel met twee laagjes er overheen.



















Hier heb ik één laagje op, je zit mijn nagel er een beetje doorheen.^^














Hier heb ik twee laagjes op, zoals je ziet dekt hij nou heel goed.

De glans die erin zit vind ik heel mooi, het lijk net alsof er al een topcoat overheen zit.

Wil je meer over dit artikel weten? Laat het weten in de reacties of stuur een mailtje bij 'contacten'
bedankt!
doegg


3 opmerkingen: