Pagina's

20 mei 2013

Ask Us

Hoi allemaal,
Wij hebben de laatste tijd heel veel vragen ontvangen. Daar zaten ook een paar dezelfde vragen tussen, dus we dachten, als jullie door blijven vragen waarom doen we dan geen 'Ask Us'. Hierin doen we vragen over beauty maar ook over onszelf. Dus heb je vragen waar je niet uitkomt? Stel ze.

Hieronder alvast een paar vragen.

WAT IS HET VERSCHIL TUSSEN FOUNDATION EN BB CREAM, MIJN VRIENDIN ZEGT DAT FOUNDATION SLECHT IS MAAR DE ANDER ZEGT DAT BB CREAM SLECHT IS?
Dat is een goede vraag! In principe is bb cream beter omdat er een dagcreme, spf en nog meer goede dingen inzitten, maar er zit ook nog steeds foundation in. Zelf heb ik geen bb cream, omdat ik er niet veel geld aan wil uitgeven. Ik weet wel dat er van Essence ook bb cream is, maar ik denk dat er nog steeds rotszooi inzit. Zelf gebruik ik foundation (hema 3,00 & essence 3,89) omdat ik niet zonder kan. Ook al heb ik geen pukkeltjes ofzo, ik moet het gebruiken anders vind ik dat ik er heel bloot uitzie. Bb cream dekt niet zo goed als foundation maar, het is eigenlijk dus wel beter. Als ik je zou moeten aanraden wat je moet gebruiken zou ik geen van beide kiezen. Wil je iets op je gezicht hebben begin dan eerst met consealer, en later met een licht dekkende foundation of bb cream. Voor feestjes zou ik foundation doen want van bb cream word je lijkbleek als je op de foto staat!

IK HEB EEN HAIR PROTECTOR VAN DE ACTION OM MIJN HAAR TE BESCHERMEN TEGEN HITTE, MAAR NU HEB IK GEBROKEN HAAR? IS DIT EEN GOEDE PROTECTOR?
Nou ik weet niet precies wat voor protector je hebt, want je hebt ook protector's voor je haar dat het haar beschermt tegen, wind of tegen uitdroging. Ik denk dat je die te pakken hebt. Dat is niet erg dat kan iedereen gebeuren, maar op de verpakking staat meestal; hot protection of iets met hitte. Zelf heb ik die van Andrélon, die vind ik heel erg fijn dus die raad ik je ook zeker aan. Met je gebroken haar kan je niet zoveel meer doen, wat je nog kan doen is een verzorgende shampoo en een zachte conditioner gebruiken, even wat minderen met de hitte in het haar, het haar los dragen want als je haar in een elastiekje zit kan het ook breken en voorzichtig door kammen of borstelen. Verder als je je haar wilt stijlen of krullen spuit er dan met de hitte protector in en ook bij de haarwortels. SUCCES!

WELKE LIP KLEUR STAAT MIJ HET BEST? IK HEB EEN LICHTE HUIDSKLEUR EN DONKERBLOND HAAR.
Wat leuk, ik ook! Ik draag zelf niet vaak een lipkleur en als dat er één is dan een transparante of een hele licht roze/rood. Eigenlijk heb ik je vraag al beantwoord maar, rood kan heel mooi staan maar ook redelijk heftig (Veracamilla). Wat ik je wil afraden is een bruintint, het maakt je huid nog lichter. Als everyday kan je een donker roze nemen of een wat lichtere maar, ik zou geen barbie roze doen want dat maakt je huid ook heel licht. Als lipgloss kan je ook een licht roze lipgloss doen. Natuurlijk kan ik niet helemaal zeggen wat je perfect staat, maar probeer!

stel je vragen, je blijft anoniem!
Untill nect timee! x




Geen opmerkingen:

Een reactie posten