Pagina's

25 mei 2013

Mijn Ombre haar + review haarverf

hayy,
Vandaag wil ik je vertellen over mijn ombre haar.
Ik heb het een uur geleden gedaan, en mijn haar droogt niet heel snel dus ik heb van mijn eigen haar geen foto's kunnen maken dus ik heb even een voorbeeld foto van Vera Camilla erbij gedaan.

Mijn haar.. Ik heb van mijzelf blond haar en low-lights. In Februari heb ik mijn haar helemaal bruin
geverft, ik zal dat niet zo heel snel meer doen want ik werd heel erg bleek. Nu heb ik alleen de onderkant gedaan.

Ik heb mijn haar dus nu alleen aan de onderkant geverft, ongeveer vanaf mijn kin tot onder.
De kleur is chocolade bruin nummer 6.7.





















Het is permanente kleur.
De gebruiks aanwijzing;
Meng de twee vloeistoffen tot ze helemaal egaal zijn gemengd en doe het in je haar.
That's it.
Op de verpakkingen staat altijd dat je het overige product weg moet gooien, maar ik vroeg ernaar bij de kapper en die zei dat je het kan bewaren op een donkere plek, afgesloten.
Wat je dan gaat doen is je haar in een scheiding doen (hoe je het normaal ook hebt) en Let's started.
Ik begon dus ongeveer bij mijn kinhoogte. Ik had er ook een kwast bij gekocht zodat ik het precies kon doen. Ik ben eerst één keer in banen met de kam over het gedeelte heen gedaan. Daarna iets lagen en precies erover heen gegaan, daarna als ik daar mee klaar was over de puntjes nog een keer gegaan. Dus ik ben 3x over de puntjes gegaan, 2x over het het midden gedeelte en 1x een stukje daarboven.
Dan moet je het een half uur laten intrekken. Als dat klaar is moet je met warm water het gedeelte inmasseren, dan wassen en op het laatst met de bijgeleverde cremé spoeling je haar ook weer inmasseren, twee minuten laten zitten en eruit spoelen. Klaaaaarrr!!



















Zo ziet het er ook bij mij uit. Bij Vera is het alleen ietsiepietsie donkerder!
Ik vond de verf wel goed, nu nog kijken hoelang het daad werkelijk blijft zitten!
Heb je nog vragen over deze verf of mijn haar? Stel ze gerust!
bedankt voor het lezen en tot snel!
byee Noor


Geen opmerkingen:

Een reactie posten