Pagina's

26 mei 2013

Ask Us

Heyy, vandaag doen we weer een Ask Us. Dat doen we elke zondag en we hadden weer een paar mailtjes met vragen erin gekregen. We houden ze wel anoniem en een 3 daarvan gaan wij beantwoorden.

IK WIL GRAAG MIJN HAAR VERVEN MAAR NIET PERMANENT, WANT IK BEN BANG DAT HET LELIJK WORDT. WETEN JULLIE MISSCHIEN WAAR ZE HAARVERF VERKOPEN DIE ER NA EEN TIJDJE WEER UITGAAT?
Niet permanente haarverf is best lastig te krijgen. Als het ergens te koop is het vaak ook permanent. Noor had ook haar haar geverfd met verf waarvan ze dacht dat het niet permanent was maar er zit nog steeds een donkerbruine gloed over haar haar hoewel ze het in februari geverfd heeft. Kijk altijd als je denkt dat je een niet permanente haarverft te pakken heb of je iets moet mengen. Als je twee dingen door elkaar moet mengen is het altijd permanent. Je kan als je donkerder haar wilt je haar ook met Henna verven. Een flinke klus maar dat gaat er wel snel uit.

IK WIL GRAAG MIJN SPIJKERJASJE STUDDEN MAAR IK HEB NOG NERGENS STUDS KUNNEN VINDEN. WETEN JULLIE MISSCHIEN WAAR JE STUDS KAN KOPEN?
Studs zijn best makkelijk te verkrijgen. Je verkoopt ze vaak op de markt bij van die knopen kraampjes. Er zijn ook heel veel webshops waar je studs kan kopen. Zoals www.studs.nl  & www.studskopen.nl ze hebben daar heel veel verschillende studs. Ik heb ook een spijkerjasje gestud en ik zou voor normale studs gaan met vier van die pootjes als je spijkerjasje niet al te dik is. Plak studs kunnen er snel af vallen en spijkerstuds zijn wat lastiger om te gebruiken.

IK WIL HEEL GRAAG ZELF MIJN KLEDING MAKEN OMDAT IK NIET ZOVEEL GELD HEB. HEBBEN JULLIE MISSCHIEN TIPS?
Wat slim bedacht! Zeker als je het even niet zo breed hebt is dat ideaal. Je kunt zoiezo ook oude kleding oppimpen. Maak van oude broeken leuke shortjes of maak andere leuke creaties van je oude t-shirts zoals een crop top. Als je echt de kleding helemaal zelf wilt maken zijn er leuke boeken en tijdschriften. Ga eens langs een wat grotere boekhandel zoals de bruna en daar hebben ze zeker wel wat tijdschriften zoals knipmode en de burda. Vaak zitten daar ook gelijk partonen in, super handig! En voor leuke stoffen kun je naar de markt gaan vaak supr cheap!

Had je nou ook een vraag? mail ons dan naar inbeautystuff.gmail.com en wie weet staat jou vraag volgende week in deze rubriek! Wij hopen dat jullie er wat aan hadden! En see you guys later :)

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten