Pagina's

26 mei 2013

mijn ochtend routine; zondag

Hoi allemaal,
Omdat ik het de laatste paar dagen niet veel tijd had om te bloggen, en de komende de dagen wij allebei niet, dacht ik dat ik dan elke dag een korte ochtend routine ga schrijven.
Ik ga dat dus vanaf vandaag (zondag) tot en met aanstaande zaterdag doen. Er komt dus sowieso elke dag een artikel deze week!
In die artikelen ga ik vertellen hoelaat ik ben opgestaan, gedoucht, make-up, kortom; alles wat ik in de ochtend doe!

ZONDAG
Ik stond om 9'30 op, ik ging naar beneden en maakte mijn ontbijtje; een witte boterham met aardbeien, een witte boterham met nutella en een stukje ontbijtkoek. Op zondag eet ik meestal wel veel meer dan dat ik door-de-weeks eet. Ik ging ook nog een stukje Zwart Boek kijken (goeie film!) die gister op tv was, want we hadden het opgenomen. Toen ging ik douchten; haar gewassen met Etos (...) shampoo, met Kruidvat conditioner, geconditioneerd (???), gescrubt met Etos scrub en toen ik uit de douche kwam mezelf ingesmeerd met Zwitsal bodylotion.











make-up;
ik begon met mijn dagcreme van nivea, toen foundation aangebracht van de Hema, de poeder eroverheen gedaan met de kwasten van de Action, eyeliner op mijn ogen gedaan waar ik al een review over heb geschreven (klik hier), en dan de mascara van max factor.
KLAAARR!!!





















haar;
mijn haar zit eigenlijk ook altijd het zelfde; boven op mijn hoofd in een donut knot.



De artikelen worden niet zo lang want ik heb bijna elke dag de zelfde make-up op. Wat er welk door-de-week bij komt is kleding en eten en drinken wat ik mee naar school neem.

Willen jullie meer weten? Laat een reactie achter en vraag het!
XXO Noor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten