Pagina's

27 mei 2013

ochtend routine; MAANDAG

I'm happyyy!! The sun shined!!
Yeahh! 
Vanmorgen ging ik om 6'50 mijn bedje uitt.. pff wat was het vroeg, maar het geluk had ik dat de zon scheen! Het maakte gelijk mijn dag goed! 
Ik ging even snel douchen, ik heb voor de rest niets in mijn haar gedaan, maar me ingesmeerd met een douchegel, Van Der Valk douchegel (hotel flesje). Met mijn make-up heb ik ook niet niet veel bijzonders gedaan. Dagcremé, foundation, poeder, eyeliner en mascara. Met mijn haar ook niet; twee plukjes van de voorkant naar achter gedaan. Qua kleding had ik een lichte broek van de Pieces aan (zo'n trekking), een wit korte mouwen t-shirt van de Primark en een koningsblauw vestje van de H&M divided. Hier ben ik ongeveer een half uur mee bezig, + eten, zo'n drie kwartier, dan ga ik tandenpoetsen en naar school.























Ik heb mij bedacht. Het is namelijk helemaal niet boeiend dat ik elke dag de zelfde routine heb dus ik ga alleen van vandaag en morgen nog doen. 
Hebben jullie er wel interesse in laat het dan weten dat kan ik wel meer dagen doen.

Willen jullie een review van deze producten? Laat het weten!!
doegg, Noor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten