Pagina's

27 mei 2013

review lipgloss + lipstick

hoii,
ik ga vandaag een lipstick en een lipgloss reviewen. De lipgloss heb ik gekregen, en er staat geen merkje op dus ik kan niet zoveel zeggen.
De lipstick komt van de Action, het leek mij leuk om een budget merk te reviewen.

































hier zien jullie een paar swatches. Ik begon met de lipgloss, de eerste heb ik wat dikker gedaan dan de tweede. Ook lijkt de gloss een beetje op paars. Daarnaast is de Action lipstick, ik had geprobeert aan de buitenkant ook een dikkere streep te zetten maar zoals jullie zien is dat niet gelukt. Op mijn huid komt de stick meer over als roze. Allebei de lipkleurtjes brengen fijn aan, de lipstick is lekker creamy en de kleur zijn mooi.















Zoals jullie dus zien is de lipgloss roze, mijn lievelings kleur! Helaas dat die op mijn hand paars was.. Kijken hoe het op de lippen staat.
Hij heeft super veel glitters, en shined super mooi op je lippen.













hier zie je de gloss op mijn lippen. Voordeel: hij ruikt super lekker naar frambozen, glimt mooi en hij is roze!!
Nadeel: hij gaat na een tijdje best wel tintelen op je lippen, niet echt fijn dus.

Dan de Action lipstick. Ik vind de kleur echt top, alleen of die nou echt goed bij mij staat??
Deze lipstick is roze/rood, op de lippen ziet ie er wel rood uit.













Deze lipstick is niet alleen te koop, ze gaan per twee. Er zat een roze bij maar de lipstick huls was kapot, ik kon hem niet meer open draaien :(. Ze zijn per paar €0,70 cent!!! (cheaaaaapp)

Zoals ik al aangegeven heb, vind ik de kleur heel mooi, maar als ik hem op mijn lippen aanbreng valt mijn lichte huid heel erg op, dat vind ik niet zo bij mij staan.













Wat ik wel mooi vind is dat de kleur mat is. Oh bijna vergeten te zeggen de kleur heet; Poppy peach.
Voordelen: mooie kleur en lekker creamy!
Nadelen: als je velletjes op je lippen hebt, accentueert hij de velletjes. :(

Ik hoop dat jullie deze review goed vonden!
bedankt voor het lezen!
xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten