Pagina's

1 mei 2013

Review Fogan nagellak

Heyy,
Ik ben van de week naar een fashionsale in Leiderdorp geweest. Er was niet heel veel maar er waren wel leuke nagellakjes zoals deze Fogan cosmetics nagellak.



Deze nagellakjes heb ik gekocht. Nummer 1 op de foto is een mooie mintegroene kleur. Hij dekt in twee lagen. De lak heeft geen naam maar wel een nummer; 02.
daarnaast staan een parelmoer achtige kleur. Deze dekt pas naar 3 lagen. De kleur vindt ik wel mooi. Nummer; 15. Nummer 3, een hele mooie oud roze vintage kleur, deze dekt in 2 lagen en is nummer; 44. Daarnaast staat een hele felle roze kleur, persoonlijk vindt ik deze kleur het mooist samen met de mintgroen. Nummer; 34. Nummer 5, is een diep paarse kleur. Na twee laagjes neigt hij naar blauw te gaan. Nummer; 30. 


Deze nagellakjes waren voor €1,25 te koop maar 10 voor €10, ik heb er vijf en mijn nicht heeft er vijf. Op de site van Fogan Cosmetics zijn ze voor €1 per stuk te koop.


xx


de site van Fogan Cosmetics; http://www.fogan.nl/


1 opmerking:

  1. Mooie lakjes, zelf heb ik op de Beautyglossparty een aantal lakjes kunnen scoren voor 1 euro per stuk (:

    BeantwoordenVerwijderen