Pagina's

4 jun 2013

10 dingen die ik opnieuw zou kopen

Hay,
Vandaag heb ik een nieuw artikel voor jullie, die jullie denk ik nog wel vaker voorbij zullen zien komen.
In dit artikel laat ik producten zien die ik dus opnieuw zou kopen omdat ik ze fijn vind.
Ik heb dit idee van een andere blog, zij hadden het gedaan met 5 producten maar ik had er 10!
Als eerst een Deo, dit is een deo van de Action (Xana). Hij ruikt super lekker en blijft lang hangen (5 uur?) Ook is hij super cheap namelijk maar 1 euro!
Dan een reinigings tonic, deze is van de kruidvat en is 1,62 ofzoiets, ik vind deze tonic heel erg fijn want hij haalt alle restjes van je make-up weg.
Ook heb ik een oog remover, nouja oog-make-up remover :) Deze is van het merk Demake-up. Het is een olie-water basis, je moet dus eerst schudden voordat je het op een wattenschijfje doet. Ik vind hem heeeel erg fijn en dit is al het tweede flesje! Hij is te koop  bij de action voor 1 euro.

Dan is de bodylotion van zwitsal aan de beurt, ik vind het een hele fijne bodylotion want hij maakt je lichaam lekker zacht en het ruikt natuurlijk superlekker!

Dan heb ik iets waar ik al een artikel over heb geschreven; de Clearasil spots&marks. Hij is super chil om als facewash te gebruiken, je pukkeltjes drogen uit en na een dag of twee zijn ze weg. Het enige nadeel is dat als je het een paar dagen niet gebruikt je gezicht weer de oude word.
Ook heb ik een super fijne dagcreme. Het is een super hydraterende dagcreme en je huid word er lekker zacht van. Ook helpt het tegen pukkeltjes. Hij is van Nivea.


Dan heb ik een foundation, dit is de fijnste die ik ken. Ik blijf hem kopen en je doet er super lang mee! Het is de Hema foundation. Hij is maar 3 euro en hij dekt voor mij genoeg. Het is dus een goede foundation.
Over mijn foundation heb ik altijd poeder zitten, ik gebruik daar twee poeders voor, maar ik moest kiezen, het is de action poeder geworden. Dit is een dekkende poeder en heel goedkoop namelijk maar 1 euro. Helaas kan ik hem nergen meer vinden want zoals jullie zien, is hij echt biiijjnaa op....Alleen het randje zit er nog.


Ik heb een paar mascara's maar dit is toch echt mijn favourite! De Maxfactor 2000 calorie mascara. Het is een hele fijne mascara die een mooie zwarte kleur afgeeft en geen klontjes geeft.
En als laatste, waar ik ook al een review over heb geschreven, de Hema soft eyeliner, hij blijft mooi zwart en het puntje doet het nog steeds! Kijk even op die review!


Dit waren de 10 producten die ik zeker opnieuw zou kopen als ze op zijn.
Willen jullie een review van één van deze producten? Laat het Weten!
bedankt voor het lezen!

welke producten zouden jullie opnieuw willen kopen?
xx

1 opmerking:

  1. Ik zou zeker weten de maybelline the volume rocket mascara & de maybelline dream fresh bb cream opnieuw kopen.

    BeantwoordenVerwijderen