Pagina's

9 jun 2013

Birthday Haul ♥

Hayy♥
Ik was afgelopen woensdag jarig, en heb het gister gevierd voor familie. Ik ga het ook nog met vriendinnen op het strand vieren. Ik laat jullie zien wat ik allemaal gister heb gekregen. Enjoy!




Als eerst heb ik een stijltang van mijn ouders gehad. Ik ben er onwijs blij mee want het is een stijltang die je ook kan gebruiken als je haar nog nat is. Super handig want als je haast heb hoef je niet eerst je haar te gaan föhnen. 



Dan heb ik ook van mijn ouders lichtgrijze havianas gekregen. Ik had al van mn ouders mijn kamer op mogen knappen en daar had ik al eerder spullen voor gekregen. En ik krijg nog grijze korte allstars volgende week :)



Dan heb ik dit Yves Saint Laurent make-up tasje gekregen. Deze heb ik van familie gekregen en de rest hieronder trouwens ook. Hij is mooi glimmend zwart aan de buitenkant en roze aan de binnenkant. Ik vind hem echt heel leuk en hij is ook lekker klein.


Dan heb ik deze super mooie Hema nagellakjes gekregen. De eerste een lichtblauwe kleur: summer cloud 721, De tweede een mintgroene kleur: Sea breeze 717 en als laatste een soort roze peachy kleurtje: nummer 04. Van deze 3 nagellakjes ga ik van de week nog een review over ga schrijven.



Dan heb ik deze nagellakjes gekregen eentje van de Claire's een mintgroene kleur zonder nummer. En eentje van Essence een felroze nummer 107 naughty and pink.

Dan heb ik ook nog van Noor mango body butter gekregen. En nog van iemand anders een douche puff.



En als laatste van Noor deze deep sleep spray. Ik heb hier 1 nachtje mee geslapen en ik heb echt het idee dat het werkt! Helaas is het volgens mij niet meer verkrijgbaar.


Dan deze schattig infinity armbandjes. Ik vind vooral de enkele witte heel leuk. De groene vind ik niet echt heel leuk ofzo, het is niet echt mijn kleur.


Dan dit armbandje. Dit armbandje is van de Nivea party collectie, die je bij Nivea producten gratis krijgt bij de Etos.



Dan twee cadeaubonnen 1 van de etos, altijd handig! En 1 van de H&M waar ik erg blij mee ben omdat ik alweer allemaal leuke dingen had gezien. Dus daar ga ik lekker van shoppen.




Dan twee parfums, als eerst Burberry Brit. Ik had hier al een miniatuur van en die vond ik zo lekker! Ik ben echt onwijs blij met deze parfum. Je moet echt als je in een parfumerie bent even ruiken! Dan nog een parfum van Christina Aguilera: by night. Zoals de naam vind ik hem beter voor s'avonds omdat ik hem iets te sterk vind voor overdag.

Verder heb ik nog een goudvis van een vriendin gekregen genaamd Gerrit de goudvis (tja ik ben niet heel goed  in het bedenken van vissennamen ;)) En verder heb ik eigenlijk vooral veel geld gekregen. Ik vraag eigenlijk meestal geld, omdat je dan zelf iets kan kopen inplaats dat je allemaal kleine cadeautjes krijgt die dan net niet datgene is wat je wou. Ik had flink wat geld gekregen, dus ik daar ga ik flink van winkelen ;)

lovess Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten