Pagina's

6 jun 2013

Pure & Nature cleasing milk

haii,
Vandaag heb ik een artikel over de Pure & Nature cleansing milk die je bij de Action kan kopen.
(Hihi, het valt me op dat ik veel artikelen over de action heb:))
Ten eerste, de geur is echt super lekker!
De fles is van het merk Hegron, dat is een van de merken van de Action. In de cleanser zit argan olie en aloe vera. Die producten vind ik heel erg fijn, en maken mijn huid lekker zacht. 


Ik was aan het kijken bij de ingredienten lijst, en toen zag ik dat er alcohol in zit. Jammer, maar hij staat gelukkig niet boven aan, dat zou betekenen dat er dus heel veel van het product in zou zitten. Alcohol droogt ook je puistjes uit, dus een klein beetje is niet heel erg.
Daarintegen zitten er gelukkig geen parabenen in.
Inderdaad, wat je hier boven ziet staan, het droogt je huid niet uit en maakt het lekker zacht. Het brengt gemakkelijk aan, alleen vind ik wel dat je er een vettige huid van krijgt maar als je daarna met een tonic erover heen gaat is dat al een stuk minder.

In de fles zit 200 ml. Het is niet zo'n hele grote fles, maar net iets te groot voor in een toilettas. De verpakking vind ik er niet heel cheap uitzien, ondanks dat hij 1,49 is. 

Conclusie:  Deze reinigings melk is super fijn, en laat je huidje stralen. Wil je meer informatie over dit product vraag het gerust!
xx see you agiann!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten