Pagina's

17 jun 2013

MEDEDELNG + tips to relax

Jullie zullen wel denken,waarom schrijven jullie de laatste tijd niet meer zo veel.
Dat klopt. We hebben het heel erg druk... Er komt een proefwerkweek voor ons beide aan. Voor de meiden die niet weten wat ik bedoel; 2 proefwerken op een dag 5 dagen lang.. :( Ik kan wel huilen!
Hahah! Nee, we bloggen dus de komende tijden heel erg weinig. Wel kan ik jullie alvast verklappen dat er een shoplog/diy of een opgemaakt artikel komt! Ik wil namelijk niet alleen maar ik de boeken zitten. 

Wat ook jammer is, is dat we eigenlijk niet meer zoveel inspiratie hebben. Hebben jullie leuke ideeen, op tips? Wil je het aaaaaalsjeblieft in de comments zetten? 

Ik had trouwens ook nog een vraagje! Ik heb wel make-up kwasten maar die zijn van de Action en doen het opzich wel prima, maar ik wil een betere. Ik dacht aan Essence? Zijn dat goede kwasten?




TIPS VOOR STRESS (proefwerkweek):
1. Leer ruim van te voren, zo raak je niet in de stress een dag voor het proefwerk
2. Probeer in de avond gewoon tv te kijken, even met je hoofd ergens anders
3. Pak je tas met spullen (proefwerkblaadjes,pennen,rekenmachine,passer..) al de dag van te voren in!
4. Maak een planning
5. Douche in de avond voordat je gaat slapen en zeep je in met een lavendel doucheschuim, zo slaap je lekker!
6. Neem een kop warme thee bij het leren of voor het slapen (sleep tea, lipton)
7. Tel GEEN schaapjes of iets anders, je hersenen zijn aan het werk en jij wilt lekker slapen!
8. Eet gezond, een boterham in de ochtend, een boterham mee naar school en nog een stuk fruit!
9. Drink ook genoeg, als je niet genoeg drinkt kan je flauwvallen of je krijgt hoofdpijn!
10. Maak een 'to do' list. Zo raak je niet in de war of je het wel of niet gedaan hebt, je streept het gewoon af!

Ik hoop dat ik jullie genoeg het geinformeerd!
xox Noor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten