Pagina's

2 jun 2013

opgemaakt mei ♥

Heyy♥
Vandaag laat ik jullie zien welke producten ik allemaal in de maand mei heb opgemaakt. Het is aardig veel, ik weet niet hoe het kwam maar ineens was echt alles op. Vandaar deze keer een BIG opgemaakt artikel, Enjoy!




Als eerst heb ik opgemaakt de Nivea verzachtende tonic, deze vind ik echt onwijs fijn. Hij ruikt heel erg lekker een beetje parfumachtig. Ik heb hem ook in één maand opgemaakt. Dan de verfrissende tonic van de Etos. Deze vind ik ook wel goed, ik vind die van Nivea fijner omdat ik daar de geur lekkerder van vind en mn huid er toch sneller schoon mee krijg. Deze maand 2 tonics op omdat ik ze allebei door elkaar heb gebruikt, wat is overigens met bijna alle producten doe :)




Dan ook twee mascaras. De eerste van Max factor de 2000 calorie dramatic volume mascara. Deze gebruik ik altijd, deze mascara vind ik super fijn. Vooral omdat mijn wimpers nogal stijl zijn werken goedkope mascaras vaak slecht. Dan de ultra curl waterproof mascara van de Etos met deze heb ik heel lang gedaan want ik doe normaal nooit waterproof op. Dus deze heb ik alleen gebruikt met regenachtig weer.



Dan de nagellak remover van de Etos zonder aceton. Ik gebruik eigenlijk altijd nagellak remover zonder aceton omdat dat veel zachter is voor de nagels/nagelriemen. Een  prima nagellak remover. Dan van Essence de freestyle en tip painter, speciaal voor nailart. Je moet hiervoor wel echt een vaste hand hebben anders gaat het niet helemaal goed ;)




Dan twee producten van Rituals, ik vind dit merk echt super! Zulke lekker geuren en ook goed voor de huid. Als eerst heb ik opgemaakt de Rituals Mandarin Delight body lotion. Echt hele fijne bodylotion, trekt heel snel in en ruikt lekker zoet. Dan van Rituals de Brilliant bliss nourishing ultra-shine shampoo. Deze shampoo zat in zo'n grote pakket doos die ik een keer heb gekregen. Deze shampoo is de geur Indian rose en shikakai echt super lekker! Alleen je krijgt er wel heel snel vet haar van, dat is wel een groot nadeel.


Dan van Rexona woman de shower fresh 48 hour deo roller. Deze vind ik echt heel lekker ruiken maar help niet echt heel erg goed. Dus niet als je intensive gaat sporten.


Dan van Nivea de voedende dagcreme. Deze vind ik echt heel erg fijn, ik heb alweer een vooraadje van 2 twee tubes in mijn kast staan :), ik gebruik hem eigenlijk ook voor 's nachts omdat ik veel nachtcremes te vet vind.

Dit was mijn opgemaakt artikel van de maand mei. Aardig veel deze maand, dus het zal volgende maand niet heel veel zijn. Ik hoop dat je het leuk vonden, zet vooral bij de comments wat jullie ervan vonden!

xx Iris



Geen opmerkingen:

Een reactie posten