Pagina's

1 jun 2013

Shoplog Action en Kruidvat

heyy
Ik ben vandaag even naar de Kruidvat en Action geweest. Het is niet heel veel maar ik wilde het toch even aan jullie laten weten.
Ik en Iris gaan meestal samen maar vandaag ben ik samen met mijn zusje gegaan.. Ze werd er wel moe van, ik stond namelijk de hele tijd bij de make-up! Ondanks dat heb ik eigenlijk niet zoveel gekocht dus.
Klik op lees verder en zie wat ik gekocht heb!


Als eerst ben ik naar de Action geweest. De Action is één van mijn favorite winkels omdat het zó goedkoop is! Maar je moet wel in je achterhoofd houden dat je er niet te veel van moet verwachten.
Eigenlijk loop ik altijd meteen naar het make-up schap, dus dit keer ook weer.
Op de site had ik gelezen dat ze producten voor 0,50 cent hadden, dus Iris zei gelijk, koop het voor de site! Dus dat heb ik gedaan.

Zoals ik dus al zei verkopen ze make-up voor 50 cent. Tot mijn verbazing zag het er best goed uit! Redelijke verpakkingen, mooie kleuren en het zag er niet eens zo slecht uit!
Links zie je een lipgloss. In de verpakking ziet hij er mooi roze uit. Er waren ook nog ander kleuren zoals rood en bruin maar ik dacht dat het wel een dekkende gloss zou zijn, dus ik heb deze meegenomen. Jammer want op je lippen geeft hij maar een klein beetje roze af, nou ja, eigenlijk niet. Wel glimt hij heel erg mooi. De kleur is; Pink Pop




Naast de lipgloss zie je een oogschaduw kitje. Hij zijn 10 kleurtjes. Eigenlijk dacht ik bij dit product, sleeeecchtt! Deze zag er namelijk in de verpakking niet heel mooi uit. Ik heb een hele naturelle kleur en een blauwe, er waren ook nog andere kleuren zoals groen en paars maar ik vond die combinatie niet mooi.
Tot mijn verbazing dekken deze kleuren prima en kan je er een goede look mee maken.

En als laatste van de make-up een mascara. Deze zag er anders uit dan normaal, hij ziet er namelijk het zelfde uit als de lipgloss maar dan in het zwart. 
Toen ik de dop open maakte zag het borsteltje er goed uit! Maar toen ik deze op mijn wimpers deed, was het echt een drama, ik denk dat ik 10  minuten bezig ben geweest om uberhaupt mascara op mijn wimpers te krijgen. Nee ik raad het je niet aan.

Al de make-up was 50 cent. Ik raadt je de oogschaduw aan maar de lipgloss zou ik in rood kopen want die dekt misschien meer, de mascara zou ik ook laten liggen.

Ook heb ik bij de Action nog een klein kastje met 3-laatjes gekocht, hier ben ik van plan om mijn mascara's en mono's in te doen.

Toen ben ik nog even naar de Kruidvat geweest, want mijn zusje wilde de nagelak remover in een potje kopen. Ik heb die uit eindelijk ook meegenomen.
Ik denk dat jullie deze allemaal wel kennen, maar dit is een potje en daar zit in spons met een gaatje in en daar stop je je vinger met nagellak in, je draait en je vinger is schoon. In die spons zit nagellak remover. Het fijne hieraan is dat er geen aceton in zit en als je je vinger eruit haalt ruikt hij lekker fruitig  naar kers en aardbei. Deze kostte 2,50.

Ook heb ik uit de OP=OP bak met make-up, een lip and cheek cream gekocht. Ik zocht een blush en toevallig kwam ik deze tegen. Je kan het dus op twee manieren gebruiken, op je lippen en op je wangen.
Het is een knal roze kleur, maar helaas nu niet meer te koop.

Hij is goed gepigmenteert.
en als je het uitveegt:

Een mooie roze waas.
Deze kostte 1 euro.

Dit was mijn shoplog, willen jullie een look zien met 1 van deze producten laat het weten!
x Noor


1 opmerking: