Pagina's

1 jun 2013

Rimmel London 700 Maritime

Hoi!
Vandaag heb ik een look voor jullie!
Dit is de eerste keer dat ik dit doe, dus als het niet helemaal goed gaat, u know!
Ik maak de look met een make-up palletje van Rimmel. Rimmel London 700 Maritime, het zijn hele mooi blauwe tinten. Ik zou zelf de oogschaduw niet kopen, want blauw staat mij niet heel erg goed, maar ik heb hem gekregen dus nu ga ik er een mooi look mee maken!


Sorry, maar ik heb dit pallete al wat langer dus de applicator is gebruikt, en er is een stukje uit de verpakking :S.
Linksboven aan zie je een wat lichtere blauw, onder een wat donkere blauw en rechts een wit, die heel mooi is als highlighter. In alle drie de kleuren zit veel shimmer, bij deze kleuren is het best wel mooi.
                                                         linksboven - onder - rechts

Eigenlijk heb ik de kleuren nog nooit gebruikt, alleen om te testen hoe de kleuren eruit zagen. Dus deze look was voor mij ook nieuw.

Aan de onderkant van het doosje staat een gebruiksaanwijzing waar je de kleuren moet aanbrengen, dus eigenlijk was het heel gemakkelijk om de look te maken.


Op deze foto heb ik linksboven en de highlighter al aangebracht. Op de swatches leken de kleuren minder intens maar op het oog zien de kleuren er heel mooi uit.

Dan moet je als laatst de onderste kleur voor ik je crease gebruiken en meenemen naar onder je oog.
De crease zie je niet zo goed, maar aan de onderkant van mijn oog wel. Ik heb hier geen mascara of eyeliner op, maar als je dat wel doet ziet het er nog mooier uit!
Zelf vind ik dit pallete erg mooi, en zeker omdat ik het eigenlijk nog nooit heb gebruikt, de kleuren zijn erg gepigmenteerd en ik vind het gewoon een hele mooie oogschaduw!

Willen jullie nog meer van dit soort looks?
Laat het even weten!

I'll see you soon!
x





1 opmerking: