Pagina's

4 jul 2013

DIY; Pimp je zonnebril ♥

Heyy
Vandaag een DIY! Ik heb mijn oude zonnebril gepimpt met mintgroene streepjes.  Ook een fleurig zonnebril voor de zomer? kijk snel verder!





Wat heb je nodig??




Een zonnnebril, die van mij verkochte ze vorig jaar bij de action. Ik zou niet je mooiste zonnebril kiezen want als je het mislukt, dan ben je je lievelingszonnebril kwijt.


Plakband


Nagellak in kleur naar keuze; ik heb een mintgroene kleur van de claire's gekozen.


wat moet je doen??



Eerst plak je de strepen af op de poten van de zonnebril.


Dan doe je een dun laagje nagellak op de open plekken. Het maakt niet uit dat het er naast gaat er zit toch plakband op. :)


Dan nog een dun laagje zodat het al meer dekkender wordt. Laat wel elk laagje goed drogen!


Dan een derde en laatste laagje. Een fllinke dikke laag zodat het er mooi uitziet en volledig is is gedekt.


Dan haal je het plakband eraf en tadaaa zo goed als perfect rechte strepen!


Dan doe je de andere kant precies hetzelfde!



Dit was onze DIY supersnel en hip voor in de zomer! Je bent er ongeveer een kwartiertje mee bezig. Zoals je ziet lijkt het op het begin helemaal nergens op maar als je het plakband eraf hebt gehaald komt het waarschijnlijk helemaal goed. Wat vonden jullie ervan? En heb jij ook je zonnebril gepimpt? Zet het bij de comments!

lovess Iris




1 opmerking: