Pagina's

5 jul 2013

NIVEA double effect oogmake-up remover ♥

Heyy,
Vandaag een review over de Nivea double effect oogmake-up remover. Hierin laat ik jullie weten wat ik van de remover vond. :)

Wat doet de Nivea double effect remover?
Hij verwijdert oogmake-up, en is speciaal voor extreme waterproofmake-up en mascara. Je kunt hem ook gewoon gebruiken bij normale make-up. Hij beschermt de gevoelige wimpers en heeft korenbloemextract. Hij heeft simpele maar mooie verpakking, wat meestal het geval is bij Nivea producten.

Werkt deze remover goed?
Ik heb hem getest met waterproofmake-up en normale make-up. Ik heb de remover goed geschut en op een wattenschijfje gedaan. Bij de waterproofmake-up ging het er opzich aardig vanaf wel even boenen maar het ging verder prima. Bij de normale make-up ging het onwijs snel eraf. Ook laat de remover geen vettig laagje achter wat met de meeste make-up removers op olie basis is.

Mijn mening.
Ik vind de remover opzich goed werken. En hij verwijdert zowat alles van mijn ogen. Wat ik minder vind dat ik best last van mijn ogen ervan krijg. Ik had onwijze rode traanogen erdoor gekregen. En daarom prikte het flink, ik weet niet of dit aan mij ligt of aan het product. Maar ik heb best gevoelig ogen dus ik denk dat het toch aan mij ligt. Daarom zou ik hem niet weer opnieuw kopen. Volgende keer koop ik weer de make-up remover van de Etos die blijf ik het fijnst vinden en is ook goedkoper. Ik ga hem wel gewoon gebruiken als ik een keer waterproofmake-up op heb want ik heb namelijk meestal gewoon normale make-up op. De remover was volgens mij 5.99 maar dat weet ik niet zeker.

Ik hoop dat jullie wat aan mijn review hadden!

lovess Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten