Pagina's

29 jul 2013

Mijn avond routine :)

Hoii!
Vandaag laat ik aan jullie mijn avond routine zien. Het is niet zo veel of bijzonder maar toch. Klik verder om te zien hoe en wat ik doen :)

Ik ga eerst laten zien met wat ik het doen, hoe ik het doe en dan de ingredienten lijst.

Als eerst maak ik mijn ogen schoon. Dit doe ik met de Demake up oog makeup remover.
Dit is een dubbele substantie namelijk met olie en tonic.
Ik schud eerst zodat het mengt met elkaar en dan doe ik een klein beetje op een watje. Het maakt mijn ogen goed schoon en er blijft wel een vet laagje achter maar dat is snel ingetrokken.

Sorry, maar ik kreeg de ingredienten er niet goed op.
Deze is te koop bij de Action voor €0,99.

Daarna doe ik mijn gezichts makeup eraf halen.
Dit doe ik met een creme/milk van de Etos. Hij is voor de gevoelige huid en werd toppie! Ik breng het aan als een dag creme en daarna haal ik het weg met een wattenschijfje.
Zoals je kunt zien zitten er rode spikkeltjes in. Als je dit uitveegt vervagen de rode balletjes naar een rode streep. Ik weet niet wat het effect ervan heeft.

Wat ik wel jammer vind is dat er alcohol in zit, maar het irriteert mijn huid niet.
Deze is te koop bij de Etos voor €2,99.

Daarna doe ik, om alles er nog grondig af te halen, een tonic erover.
Ik gebruik net als de creme/milk de droge & gevoelige huid van de Etos.
Ik doe hiervan een beetje op een watje en wrijf over mijn gezicht.
Yeee, hier zit geen alcohol in!
Hiermee haal ik soms ook nog restjes van af. Ik vind het één van de beste tonics die ik heb!
Deze is te koop bij de Etos voor €2,99.

Daarna, als alles is ingetrokken want als ik iets te veel doe perongeluk dan blijft het nog een beetje vochtig mijn huid, doe ik mijn nacht creme op.
Dit is de Clerasil Night Over.
Ik vind het een prima creme, maar hij ruikt niet echt lekker.
Wat ook fijn is dat de creme heel snel intrekt.
Hier heb ik helaas niet meer de ingedienten van want die stonden op het doosje die er om heen zat.
Deze is te koop bij de Action voor €1,79.

En dan duik ik mijn bed in :)
Wat gebruiken jullie als avond routine?

doeiii ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten