Pagina's

27 jul 2013

Filmtips ♥

Heyy,
Regenachtige dagen in de zomer? blegh. Is het eindelijk zomer, zit je binnen omdat het regent. Gelukkig zit je binnen lekker warm, en is het een ideale kans om eens lekker een filmpje te kijken! Ik heb voor jullie op een rijtje gezet mijn op het moment 10 favoriete films die ik de afgelopen tijd heb gezien en onwijs leuk vind! Om bijvoorbeeld te kunnen downloaden ;) of te huren. De trailers zijn wel in het engels dus ik hoop dat dat gaat lukken :)

kijk snel verder!





1. 21 jumpstreet


2. what to expect when you're expecting


3. magic mike


4. so undercover


5. What happens in Vegas


6. New year's eve


7. Life as we know it


8. Just go with it


9.the house bunny


10. Taken


Dit waren 10 films die ik op het moment heel erg leuk vind, in willekeurige volgord. Ik vind heeeeel veel films leuk dus het was erg lastig om te kiezen welke ik nou het leukst vond. Ik heb 10 films gekozen die ik nog niet zo lang geleden heb gezien. Ik hoop dat jullie er wat aan hadden en dat jullie je niet meer hoeven te vervelen op regenachtige dagen :) lovess Iris


Geen opmerkingen:

Een reactie posten