Pagina's

27 jul 2013

Mini shoplog Frankrijk ♥

Heyy,
Ik ben maandag terug gekomen van vakantie, ik ben op vakantie geweest in frankrijk, Saint Tropez. Ik ben er een weekje geweest en heb vooral op het strand gelegen om lekker bruin te worden! Daarom heb ik niet heel veel gekocht ook omdat het veelste warm is om te shoppen. Met 35 graden winkelen is echt geen pretje! Het is niet veel maar ik wou het toch even laten zien, enjoy!





Ik weet het ik weet het. Ben ik in Frankrijk ga ik naar de claire's die ze ook gewoon in nederlands hebben. Maarja ik zag deze armbandjes en ik vond ze zo cute! Dus ik heb ze gewoon gekocht. Het bovenste armbandje is zilver met een sterretjes, de tweede is goud met mintgroene steentjes en de onderst is goud met een bolletje met steentjes. 


En yess! Er was in Saint Tropez een KIKO! Ik hou echt van deze winkel, het is ook helemaal niet heel prijzig ofzo en supergoede kwaliteit vind ik zelf :). Kiko verkopen ze niet in Nederland vandaar dat ik er graag heen wou. Daar heb ik deze twee oogschaduw gekocht. Een witte nummer169 en een lichtroze nummer 143. Ze waren allebei  2.90 wat ik zelf best goedkoop vindt voor een oogschaduw.

Hier een foto van de oogschaduw van dichtbij. Beide hebben ze er een best grove glitter inzitten. Wat ik het mooist vond aan de oogschaduw. Als je ze op je oog doet zie je niet extreem veel kleur maar de glitter zijn wel onwijs mooi. En de kleur blijft ook de hele dag zitten, wat is vooral heel fijn vind.




Dan kocht ik bij KIKO deze  lipgloss. Het is nummer 109 en het is een supergloss in een beetje een candyroze/framboos achtige kleur. Hij smaakt een beetje naar vanille en is supermooi op je lippen.

Als jullie een review van de kiko producten willen zien moeten jullie dat even bij de comments zetten.


Dan heb ik als laatste nog deze spijkerbroek bij de Promod gekocht. Hij is heel licht blauw, en was in de uitverkoop voor maar 12.- euro. Normaal kom ik nooit bij de Promod omdat ik persoonlijk niet vind dat ze zo hele leuke dingen hebben. Maar mijn moeder was er wat dingen aan het passen en toen ging ik maar een beetje rondkijken en toen zag ik deze broek. Ik vind hem heel leuk vooral omdat hij aan de achterkant ritsjes aan de pijpen heeft, zoals je op de foto hieronder ziet. 


Dit was alweer mijn shoplog, schrijf bij de comments wat jullie ervan vonden! x Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten