Pagina's

18 aug 2013

Essence stays no matter what 24h waterproof eyeliner ♥

dit is de essence 24 hour stay no matter what eyeliner en hij is waterproof. Ik heb hem nu een tijdje getest en laat zien wat ik van de eyeliner vind :)






Deze eyeliner beloofd om 24 uur lang perfect te blijven zitten zelfs in aanraking met water.


De eyeliner geeft een mooi dun lijntje, maar voor een dikker lijntje is hij ook prima te gebruiken. Hij is goed zwart gepigmenteerd, en blijft inderdaad zoals beloofd de hele dag goed zitten. heb om te laten zien de eyeliner op mijn hand gebruikt en zoals je ziet is het een mooi lijntje. 


Ik heb hem op vakantie gebruikt voor mijn ooglook en bleef bij mij perfect zitten als ik ging zwemmen. Alleen als je in je ogen wrijft gaat hij er wel af maar dat is ook wel logisch natuurlijk. En als je er gedurende dag mee loopt blijft hij niet perfect zwart.

 Ik vind deze eyeliner persoonlijk beter dan de miss sporty waterproof eyeliner die ik normaal gesproken gebruik om mee te zwemmen deze brengt makkelijker aan omdat het een pen is van miss sporty is namelijk een potje met een kwastje erin. Ook blijft deze beter zitten, die van miss sporty korrelt nogal snel. Wat ik ook fijn vind is dat de eyeliner niet snel uitdroogt zoals je bij bijvoorbeeld hema eyeliner pennen wel hebt. Ik ben erg tevreden over deze eyeliner en zou hem als hij op is zo weer opnieuw kopen. En raad ik hem zeker aan! De prijs van deze eyeliner is 2.59 wat is super cheap vind voor deze kwaliteit!

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten