Pagina's

24 sep 2013

Etos Longlasting Metallic eyepencil


Vandaag ga ik het hebben over deze prachtige metallic oogpotlood!
Ook deze ligt al een tijdje in de Etos schappen maar, het word weer wat grauwer buiten en dan is het juist leuk om  je zelf wat feestelijker eruit te laten zien!
Kijk snel verder!






Dit is hem. Hij komt van de Etos en ik heb hem sinds vorig jaar maar eigenlijk ga ik hem nu weer een beetje dragen.
Het is de kleur, nouja kleur, 001. Er was ook nog goud maar ik vond de zilvere iets meer bij de kerst en nieuwjaar passen, want toen kocht ik hem.


Het is een simpele draai dop. Dat vind ik altijd handiger dan een puntje die je moet slijpen want daar verspil je veel product mee. Dit pencil heeft wel iets bijzonders want aan de achterkant zit ook een punten slijpertje:

Je trekt aan dat zwarte ringetje en daar komt een plastic stukje te voor schijn en daar stop je dat puntje in en slijpt het, how to be simple, haha.


Het puntje word heel mooi scherp. 
Het potloodje zelf glijd heel makkelijk over je ooglid maar dat zorgt er wel voor dat het puntje snel weer verdwijnt.

Op de puntenslijper zie je een sponsje. Het is een ruw en een beetje hard sponsje, daarmee kan je het lijntje een beetje vervagen.



Dit is wat er vanaf komt, goede pigmentatie en niet een grijs lijntje maar echt zilver.


Naast het wat strakkere lijntje zie je een vervaagt lijntje. Dat heb ik dus gedaan met dat sponsje op de achterkant van het potlood. Zoals je ziet is dat vervaagde stukje nog steeds zilver een ook best gepigmenteerd.


Zo draag ik hem op mijn oog, dit is dus niet mijn oog maar ik kon geen goede foto maken dus dan maar op mijn hand. Ik zet eerst gewoon een lijntje met zwarte eyeliner en dan een lijntje met deze zilveren oogpotlood. Het staat heel feestelijk maar het opent je ogen ook ietsjes.
Wat ik ook nog soms doe is met de zilveren oogpotlood een lijntje op mijn onderste waterlijn zetten.

Deze oogpotlood was €2.

x

2 opmerkingen: