Pagina's

23 sep 2013

Essence Stay All Day Longlasting Concealer 16h


Hey,
sinds we gister weer een review erop hebben gezet merken we dat het steeds beter gaat en dat we binnen en uur 200 (!) bezoekers hadden! Echt super gaaf, en dat betekend dat de winactie steeds dichterbij komt!
Maar nu even over op de review, vandaag gaan we het hebben over de Essence Stay all day Longlasting concealer. Kijk verder voor meer informatie :) 
Ik was even in de stad, en ik ging daar even naar de kruidvat in de hoop dat daar een tweede Essence schap was, en ja hoor daar was er eentje. Ik was namelijk al een tijdje opzoek naar deze consealer want bij ons in het dorp is er maar een schap, waar deze dus niet in ligt. En eindelijk heb ik hem dus, de concealer die beloofd 16 uur op je gezicht te blijven zitten.

Het uiterlijk vind ik wat goedkoop eruit zien. Best jammer want deze consealer doet heel goed zijn werkje.
Maar dat is natuurlijk niet heel belangrijk. Er zit 7 ml in de verpakking en dat is redelijk veel, dus je kan er ook lang mee doen.


Zo ziet de applicator eruit. Heel simpel, het is net zoals een lipgloss applicatortje. Hij brengt heel gemakkelijk aan en niet te dik maar ook niet te dun.


Zo ziet ie eruit op mijn arm, natuurlijk niet dezelfde kleur als mijn arm maar wel als mijn gezicht.
Ik heb kleur nummer 20 Soft Beige. Dit is de donkerste kleur die er was.


Wat ze dus beweren is dat het een langhoudende vloeibare-cream consealer is die je onder je ogen maar ook voor wallen en onzuiverheden kan gebruiken. Met licht reflecterende pigmentjes voor een naturelle uitstraling.

Ik heb hem natuurlijk ook even op mijn gezicht getest en hij is heel goed dekkend.
Voor onder mijn ogen dekt hij goed de donkere kringen en hij werkt rode plekjes weg.
Ook is hij nog steeds blijven zitten na ongeveer een dag school, maar of die de 16 uur haalt, dat weet ik nog niet,

Dit was weer een review voor vandaag, ik hoop dat jullie hem goed vonden en hebben jullie nog ideeen voor artikelen of filmpjes?
Laat het dan even weten!

x


1 opmerking:

  1. het woord concealer is fout gespeld... sorry, maar let iets beter op je spelling. bij alle artikelen trouwens...

    BeantwoordenVerwijderen