Pagina's

29 sep 2013

GUHL vochtherstellend gel haarmasker ♥

Heey, ik heb laatst dit haarmasker gekocht omdat ik door de zomer een beetje droog haar heb gekregen. Ik zag dit vochtherstelend gel masker dus die leek me perfect! Vandaag ga ik hem voor jullie reviewen.





Dit staat op de achterkant. Het beloofd dus langdurig zijdezacht haar zonder te verzwaren vanaf de aanzet tot in de punten. Je moet het masker gelijkmatig verdelen en inmasseren dan  3 tot 5 minuten laten zitten en daarna goed uitspoelen. 

Ik heb het gedaan zoals op de beschrijving stond en het is echt een superfijn masker! En ruikt zoooo lekker een beetje bloemachtig, echt super! Het maakte mn haar echt onwijs zacht. Ik heb alleen niet vanaf de aanzet aangebracht omdat ik dan bang was dat mn haar heel vettig zou worden. Het werkt eigenlijk als een conditioner en heeft ook een beetje de zelfde structuur maar dan wat dikker. Eigenlijk meer als een bodybutter. Ook kan je er lang meedoen, het is een grote pot van 150 ml. En ik merkte wel dat het langdurig  zacht bleef want nadat ik de volgende dag mijn haar weer had gewassen was het nog steed heel zacht. Maar langer ook niet. Ook vind ik dit masker fijner dan het kruidvat masker klik hier voor de review. Dit masker is dan ook wel wat duurder. 


Zo ziet het masker eruit, zoals je ziet echt als een bodybutter! 

Ik raad je dit haarmasker echt aan want het maakt je haar super zacht en het ruik ook onwijs lekker! 
De prijs van het masker is 7.74 euro, en is onder andere verkrijgbaar bij Etos. Kijk ook zeker bij de andere producten van de vochtherstel lijn van Guhl, die ruiken ook zo lekker!

Ik hoop dat jullie wat aan de review hadden. Zet vooral bij de comments wat je ervan vind daar hebben wij echt wat aan! We willen namelijk steeds beter artikelen voor jullie schrijven. Gebruiken jullie regelamtig haarmaskers?

x Iris



Geen opmerkingen:

Een reactie posten