Pagina's

16 sep 2013

Winterjas!

Heey, 

Ohnooo de zomer en het lekker weer is nu wel echt weg :(  Ik ben zo iemand die het altijd onwijs snel koud heeft en die bij wind of eerste druppeltjes regen gelijk in een trui, uggs en winterjas naar school gaat. En het probleem is dat ik dus nog geen winterjas had en elke keer maar dunne jasjes aandeed met truien er onder. Maaar nu hoeft dat niet meer! Ik heb namelijk een nieuwe winterjas! Jaja ik weet het het is nog zomer, maar kijk naar buiten. Ik zie dus geen zomer meer. En ik heb elk jaar dat ik pas als het gaat vriezen dat ik er aan denk om een winterjas te kopen en dan zijn alle leuke winterjassen al uitverkocht. Ik heb mijn winterjas gekocht bij de America Today in Amsterdam. Ik ben er super blij mee want zo een soort jas zocht ik al, het is namelijk aan de buitenkant een van stof of katoen? (ben de naam even kwijt) Maar in ieder geval wou ik dit jaar dus niet zo een plastic look jas. Ook vind ik de kleur heel mooi, ze hadden hem ook nog in het donkerblauw. De jas zit super lekker maar is wel loodzwaar! Ik weet niet hoe het komt dat hij zo zwaar is maar als je hem aan doet is het wel gelijk zo van wauw. De bondkraag vind ik er ook goed uitzien want je hebt vaak bij nepbont kragen dat het er ook extreem nep uitziet, bij deze vind ik dat reuze meevallen.







Nou dit was mijn winterjas, haha damn hoeveel kun je vertellen of een winterjas xD. Maar ik wou het met even met jullie delen :) De jas is te koop bij America Today voor 89.99 euro. Hebben jullie al een winterjas of naar wat voor winterjas ben je op zoek?  zet het bij de comments!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten