Pagina's

22 okt 2013

Garnier pure active fruit energy verkwikkende reinigingsgel ♥

Heey
Vandaag test ik voor jullie de garnier pureactive fruit energy verkwikkende reiningings gel. Ik was erg beniewd en dus k heb het gekocht bij de kruidvat. Ik vind dat Garnier altijd wel fijn producten heeft. Of dat weer het geval is? Kijk snel verder!

Het is een mooie oranje en vorlijke verpakking. Er zit 200 ml in. Er staat op dat de gel is je om je huid te reinigen en zorgt voor een schone, gezuiverde en zichtbaar mooiere huid. Klinkt zeker goed!


Op de achterkant staat wat informatie over het product en hoe je het moet gebruiken. Zoals je ziet zitten er allemaal fijne ingrediënten in zoals vitamine C.  Je moet het op een vochtige huid aanbrengen, inmasseren en dan afspoelen. Het is een fijne pompflacon die precies de goed hoeveelheid geeft voor je gehele gezicht. Heel fijn!



Het is een doorzichtig gel, en ruikt heerlijk tropisch! Ik gebruik hem nu al een tijdje 1 keer per dag. Ik gebruik het dan 's ochtends onder de douche, daar word je heerlijk wakker van! Ik merk wel echt dat mijn huid er beter van word en vooral minder vettig.Ik blijf het vooral gebruiken, en ik raad het dus zeker aan! Excuses voor de iets wat onduidelijke foto's! 


Ik heb het gekocht bij de kruidvat bij de aanbiedingen. Het was nu 3 euro, maar de normale prijs is volgens mij rond de 6.50 euro. Niet heel duur en je kunt er ook lekker lang mee doen!

1 opmerking: